måndag 14 september 2009

Befruktad.

Efter tre negativa testresultat har jag gett upp. Kan man bli skengravid? Jag menar så där jätte mycket skengravid? Ömmande bröst, ingen mens, svullen, och mer svullen och ännu mer svullen mage. Nästan sprängd mage. 3-4 veckor sen ägglossning. Inget plus på stickan.

Ringde vårdupplyssningen i e.m.

Svar:

Ring barnmorska eller kvinnokliniken i morgon. Det du berättar tyder på, liknar ett utanförhavandeskap.

Arghhhhh!!!!!!!!!!!!!

Kan det vara möjligt?

Säg nej! Jag har ju bara en äggledare kvar OCH jag vill ju så gärna ge min Prins ett barn. Ska min högra ledare ryka nu? Ska jag invänta den fruktansvärda smärtan? Men, borde inte stickan visa på PLUS om man är befruktad? Även om befruktelsen inte är på rätt ställe???

Är jag bimbo eller bara lockig? Blond är jag med säkerhet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar