måndag 31 augusti 2009

Tjuvröka för vem

Jag har varit rökfri sen 1 juli och den 20 augusti var det en mindre tjejfest för flickorna på jobbet och jag planerade att feströka!

Sjukt eller?

Ja, jag köpte en egen ask. En Blend ultra menthol – jätte svag ju. Nu rökte jag inte upp hela asken på festen och det är ju dumt att bara slänga eller ge bort. Så jag gömde asken i handväskan och när jag fick tillfälle tjuvrökte när ingen kunde se. Jag vågade inte röka hela cigg för då kan ju någon komma på mej & det torde lukta mer om dej då.

Det är besvärligt att tjuvröka. Tänka sig att man är 38 år och man går omkring och tjuvröker. Jag har tuggummi, tjärtabletter & handsprit i handväskan + violtabletter som ska dölja rökdoften. Det mest korkade var att jag köpte en ny ask när den första tog slut. Men nu, i skrivandets stund har jag varit utan cigg sen i torsdags och jag har inte rökt eller köpt någon ny ask, men jag är mycket, mycket sugen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar