torsdag 8 oktober 2009

Till slut så fixade han det

Min äldsta son har under ganska lång tid nu försökt ta körkortet. Han råpluggade INTE som jag gjorde. Och teorin föll helt i glömska. På en samma dag skulle han vid vägverket både köra upp och skriva teorin – han failade på båda och misste den lilla driven som fanns till plugg. Han körde upp och skrev i alla fall nytt efter nån vecka och klarade körningen MEN inte teorin…

Någon vecka gick och skrev på nytt men lyckades inte denna tredje gång heller… Jag köpte en användare på någon körkortssite och han pluggade & han pluggade och skrev på nytt MEN han klarade det inte den 4:e ggr heller! Idag skrev han provet för femte gången på morgon och nör jag ringde honom hade han inte klarat det nu heller.

Med endast tre dagar kvar att klara teorin för att slippa köra upp igen bokade han in en ny tid på eftermiddagen i SMYG, i HEMLIGHET. Alla andra gånger har jag vetat om det eftersom jag måste legitimera honom, MEN denna ggr behövde jag inte det eftersom jag hade varit där tidigare under dagen. OCH det var väl det som gjorde det. Att ingen visste. Han klarade teorin med god marginal.

 

Så roligt, så kul. Så mycket GRATTiS!!

Och så hemligt, vem vill avslöja att man skrivet teorin så många ggr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar