söndag 23 augusti 2009

Dagens fynd – finns nog i de flesta städer

DXL755_72036_82010_63_0129 På gallerian i Sundsvall vid IKEA (på H&M) köpte jag denna härliga, snygga & fantastiskt sköna klänning. Endast 199 kr! Som ett rån.

På H&M hemsida finns den i tre olika färger: Naturvit, svart & som denna gråblå MEN där jag var fanns den även i rosa, lila & grå. På ett annat H&M fanns den bara i svart eller grå.

Denna kreation får bli höstens måste i garderoben & det är minst EN (1) st och blir det bara EN st så köp en SVART så kan du variera med olika färger på halsband istället när du bär klänningen. Själv kommer jag att köpa minst en till och då blir det en svart men jag är sugen på en lila oxå.

Jag bar själv denna gråblåa på en romantisk middag igår och jag kände mej sååå läcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar